É un depósito en que podes ingresar e do que podes retirar diñeiro de xeito inmediato e sen ningunha penalización.
Resolvemos as túas dúbidas sobre contas correntes
Ademais de ingresar e retirar diñeiro, a conta, que se identifica mediante un IBAN, é a base para poder realizares outra operativa bancaria como facer transferencias de diñeiro a outra conta corrente (túa ou dun terceiro) ou permitires que che cobren recibos domiciliados (como facturas da luz ou do ximnasio). Podes obter máis información sobre estas operativas na seguinte ligazón.
Podes atopar os custos máis habituais polo uso da túa conta corrente no Documento Informativo de Comisións (DIC). O documento está dispoñible nesta páxina web, accedendo a cada tipo de conta.
Ademais, podes consultar os prezos habitualmente aplicados aos servizos bancarios prestados con maior frecuencia (Anexo 1) nesta ligazón.
Pode facelo desde unha oficina ou desde esta mesma páxina web. No propio proceso de alta indicarémoslle que documentación ou información debe darnos.
Especialmente se abre a conta por Internet, lea atentamente a documentación precontractual e o contrato que lle mostraremos e pregúntenos calquera dúbida que teña ao teléfono gratuíto 900 40 40 90.
Si, pero debes ter en conta que as outras persoas que compartan a conta contigo poderán operar e retirar diñeiro da conta sen que ti o teñas que autorizar.
Poderemos (non estaremos obrigados) pagar por ti para evitarche problemas co receptor do diñeiro, pero ten en conta que che cobraremos polo diñeiro que che prestamos. Se non queres que o fagamos, terás que indicárnolo.
Aplicarémosche a equivalencia da moeda que queiras co euro máis unha porcentaxe. Aquí podes ver os tipos de cambio que aplicamos:
Tipos de cambio para operacións de compravenda de divisas e/ou billetes estranxeiros.
Teremos que ver que ocorreu, pero é esencial que comuniques calquera incidente que teñas canto antes. Aquí deixámosche a ligazón con distintos contactos telefónicos aos que podes chamar, segundo a incidencia que teñas.
CaixaBank está adherida ao Fondo de Garantía de Depósitos, que cobre ata 100.000 euros por depositante e entidade de crédito. Se queres máis información, podes obtela aquí.
Portal do cliente bancario do Banco de España
Finanzas para todos (web informativa creada polo Banco de España e a Comisión Nacional do Mercado de Valores).
Chamamos servizo de caixa ao conxunto de servizos relacionados coas súas contas de carácter transaccional, como cobramentos e pagamentos que nos ordena sobre as súas contas, tales como ingresos, retiradas de diñeiro en efectivo, transferencias, peticións de extractos e outras consultas.
En CaixaBank prestamos o servizo de caixa a través das seguintes canles:
(A) caixeiros; (B) CaixaBankNow; (C) presencialmente no portelo: A e B. A prestación do servizo de caixa a través de caixeiros automáticos e CaixaBankNow realízase en réxime de autoservizo. Estas canles están dispoñibles as 24 horas do día todos os días da semana e non teñen custo adicional. CaixaBank pon a disposición dos usuarios destas canles un servizo de asistencia para a resolución de consultas e incidencias ao que se pode acceder a través do teléfono gratuíto 900 40 40 90.
C. A prestación do servizo de caixa no portelo realízase mediante un xestor comercial que atende persoalmente o usuario. Este servizo non está dispoñible en todas as oficinas. Por exemplo, nas oficinas Store. Pode consultar as oficinas con servizo de caixa habilitado en https://www.caixabank.es/apl/localizador/caixamaps/index_es.html ou chamando ao 900 40 40 90. O horario do servizo de caixa no portelo coincide co horario de apertura comercial da oficina. Na actualidade é de luns a venres de 8:15 h a 14:30 h e xoves de 16:15 h a 18:30 h. En horario de verán (de maio a setembro) as oficinas permanecen pechadas o xoves á tarde.
Si, se vostede pertence ao programa día a día ou é cliente de Imagin.
Se para realizar reintegros en efectivo, transferencias e traspasos, pagamento de recibos non domiciliados (agás tributos) e petición de extractos, vostede require a atención personalizada dun xestor comercial (servizo de caixa no portelo), CaixaBank cobraralle un prezo específico de 2 euros por cada operación baixo as seguintes condicións:
- Non se cobra se a operación non se pode realizar en caixeiros automáticos porque os caixeiros adscritos á oficina non funcionan correctamente a causa dunha incidencia técnica, pois o compromiso de CaixaBank é facilitarlle sempre algunha forma de acceso ao servizo de caixa sen custo.
- Quedan exentos do pagamento: Os usuarios maiores de 65 anos polas primeiras 5 operacións que realicen polo portelo en cada mes, os menores de 18 anos, os discapacitados e os titulares de contas HolaBank, conta de pagamento básica, social ou de inserción.
- O prezo do servizo de caixa por portelo é independente do prezo das operacións que se realicen a través desta canle e da cota do día a día. Xérase no momento en que se realiza a operación e liquídase e cárgase na conta ao día seguinte.
Non, nunca. CaixaBank non cobra ningún custo a clientes e non clientes que ingresan efectivo nunha conta propia ou nunha conta dun terceiro.
Para que un beneficiario poida emitir un cargo (recibo), cómpre que exista unha orde de domiciliación ou mandato, asinado polo ordenante/debedor, que autoriza a efectuar o cargo na súa conta dos cobramentos iniciados por ese ordenante/beneficiario.
Se non existe este mandato, considerarase que a operación non está autorizada.
Aínda que os cargos sexan dun importe elevado, se o titular da conta (ordenante/debedor) non deu orde de revogación, os cargos cárganse na conta, xa que se entende que o ordenante do cargo dispón da autorización ou do mandato do cliente para o cargo. Se o cliente non está conforme con este, disporá do dereito de devolución correspondente, e poderá solicitar a devolución nos seguintes prazos:
- Sen condicións, durante as 8 primeiras semanas tras o cargo do recibo.
- No caso de que non exista autorización ou mandato para o cargo, durante os 13 meses posteriores ao cargo deste.
A devolución pode solicitarse a través de CaixaBankNow, da app, así como presencialmente nunha oficina mediante a sinatura dun documento específico para iso.
En caso de incumprimento dunha obriga de pagamento, obrigaranos decontado a destinar recursos para pór ao día a débeda non pagada. 1º) Reclamaráselle por i) comunicacións telemáticas (p. ex.: SMS ou similares medios), ii) correo electrónico e/ou caixa do correo da banca electrónica (como a actual CaixaBankNow), cando vostede acordase estas vías de comunicación con CaixaBank e iii) unha ou varias chamadas telefónicas (o número e progresión adaptaranse ás circunstancias particulares de cada impagamento e cada cliente -sempre se realizarán polo menos dous (2) intentos para intentar establecer contacto persoal con vostede-) ou calquera outro método personalizado que nos permita pórnos en contacto con vostede. A compensación de custos de cobramento polas anteriores xestións é de 40 €, non sendo que se indique outro prezo nas condicións particulares (prevalece o indicado nas condicións particulares) 2º) Se o impagamento persiste tras 15 días, poderase remitir adicionalmente un burofax ou equivalente con certificación de contido e recibo. A compensación actual deste custo é de 24 €. A primeira compensación i) só se devindicará en débedas superiores a 60 €, ii) unicamente despois de realizar efectivamente as concretas xestións de cobramento descritas e iii) un mesmo impagamento non poderá xerar máis dunha compensación. A 2ª compensación i) só se devindicará en débedas superiores a 300 €, ii) unicamente tras a remisión efectiva do burofax por persistencia do impagamento e iii) un mesmo impagamento non xerará máis dunha compensación. Os custos de cobramento e xuro de demora son diferentes. Os recursos efectivamente destinados para pór ao día a débeda non-pagada son os custos de cobramento; o beneficio deixado de percibir que ocasiona o impagamento son os xuros de demora.
Actualmente, e por decisión da entidade, o importe que se cobra polas xestións realizadas ante un impagamento ascende a 35 euros. A partir do mes de xaneiro de 2023 cesa a devindicación dese importe, e en caso de impagamento aplicaranse os 40 euros establecidos no contrato. O resto de condicións que regulan esta compensación quedan invariables.
As transferencias inmediatas son un tipo de transferencia bancaria que chega ao seu destino en menos de 10 segundos e que funciona grazas ao esquema europeo SEPA Instant Credit Transfer (SCT Inst).
Desde o 14 de febreiro de 2018, os españois poden enviar transferencias inmediatas en toda a zona SEPA (que inclúe todos os países da Unión Europa e outros países da zona como Inglaterra ou Andorra, entre outros). Actualmente, o importe máximo para realizar unha transferencia inmediata é de 100.000 euros por operación.
Para autorizar unha operación debe premer no botón de aceptación/finalización inserido na pantalla de confirmación que lle presentaremos no contorno de CaixaBankNow ou de CaixaBankSign. É importante que lea detidamente a mensaxe descritiva que aparece xunto a estes botóns. Se ten dúbidas sobre o seu significado, cancele a operación e consulte no teléfono gratuíto 900 40 40 90 ou co seu xestor persoal.
Para asegurarnos de que é vostede quen está autorizando unha operación, verificamos a súa identidade mediante unha combinación de dous elementos ou factores de autenticación que previamente asociamos a vostede de xeito seguro e unívoco. Estes elementos sempre pertencerán a dúas categorías distintas de tres posibles: algo que só vostede sabe (un contrasinal); algo que só vostede ten (p.e. o seu teléfono móbil); algo que só vostede é (p.e. a súa impresión dactilar).
Na actualidade, os métodos de verificación que utilizamos baséanse no coñecemento (contrasinal de CaixaBankNow) e posesión (o teléfono móbil en que ten instalada a aplicación CaixaBankSign ou onde recibe unha OPTSMS). Non obstante, debe saber que poderemos cambialos sempre que con eles melloremos a súa experiencia de uso e/ou reforcemos a súa seguridade. Neses casos, comunicarémosllo con suficiente antelación.
E lembre, nin nós nin ninguén que traballe para nós (axentes, técnicos etc.) lle pediremos nunca que nos facilite o seu contrasinal, OTP ou outros códigos de seguridade (nin por teléfono, nin correo electrónico, nin SMS, nin redes sociais); se alguén o fai, seguramente está sendo vítima dunha fraude.
- Límites operativos. Vostede pode establecer límites ao importe das operacións que se poden realizar desde CaixaBankNow. Pode consultar estes límites no contorno de CaixaBankNow/configuración persoal/Contratos e solicitar a súa modificación na súa oficina xestora, sen ningún custo.
- Información actualizada en materia de seguridade. Mantemos actualizada unha páxina web con recomendacións en materia de seguridade á que pode acceder a través da sección de seguridade da páxina web de CaixaBank. Ademais, remitímoslle periodicamente ao seu enderezo electrónico ou á caixa do correo de comunicados de CaixaBankNow unha Newsletter “CaixaBankProtectNews” coas novidades que se vaian producindo. En particular sobre a forma de operar dos ciberdelincuentes.
- Caixa do correo para a detección temperá de ciberestafas: [email protected] Se ten dúbidas sobre a autenticidade de mensaxes que en nome de CaixaBank poida recibir por correo electrónico, SMS ou outras canles dixitais, pode remitilas a este enderezo electrónico. Un equipo especializado analizará a autenticidade da mensaxe e comunicaralle as súas conclusións, sen ningún custo.
- Alertas de seguridade que recibirá a través do seu teléfono móbil, mediante notificacións push no contorno de CaixaBankNow (recomendamos que active as notificacións no seu dispositivo) ou mediante SMS.
- Xestión de dispositivos. Pode consultar os dispositivos (móbiles, ordenadores, tabletas) que acceden á súa banca dixital para detectar calquera irregularidade ou para dar de baixa dispositivos que xa non usa. A ruta de acceso é CaixabankNow/configuración persoal/seguridade/xestionar os meus dispositivos.
https://www.caixabank.es/particular/seguridad/seguridad_es.html
Falamos das condicións de dispoñibilidade. Se esta é solidaria ou indistinta, supón que calquera dos titulares pode, coa súa soa sinatura, realizar calquera operación. Se, pola contra, é mancomunada ou “conxunta”, será necesaria a sinatura de todos os titulares (ou varios deles) para realizar calquera operación.
Se as devanditas ordes dificultan a xestión da conta, podemos vernos obrigados a bloquear a conta e suspender os servizos que prestamos, ata que os titulares resolvan as súas diferenzas, ou ben a autoridade xudicial determine o que proceda.
En determinados casos poderiamos incluso ter que consignar o diñeiro depositado, entregándollo á autoridade xudicial competente, comunicando aos titulares o motivo concreto do bloqueo.
Si. Vostede poderá solicitar en calquera momento a súa baixa como cotitular dunha conta, e non é necesario que o autorice o resto de titulares cos que comparte a conta.
Podemos opornos a cancelar unha conta se a súa contratación foi obrigatoria para poder contratar e xestionar os cobramentos e os pagamentos derivados doutro servizo financeiro, como un préstamo persoal ou hipotecario. En tales casos, estamos obrigados a manter o prezo da conta mentres esta non se destine a outros usos.
Calquera persoa física que careza doutra conta de pagamento en España ten dereito a acceder a unha conta de pagamento básica, agás en determinados supostos regulados normativamente (Real decreto-lei 19/2017, do 24 de novembro). Para dispor dunha conta de pagamento básica non é obrigatorio adquirir outros produtos ou servizos da entidade.
Pode ampliar a información e condicións para a contratación desta conta na nosa web caixabank.gl/particular/contas/conta de pagamento básica.
Si. Podemos proporlle un cambio nos prezos dos servizos e doutras condicións se consideramos que é necesario para adaptalas a condicións do mercado, a cambios tecnolóxicos, organizativos ou derivados da evolución do marco legal, así como para introducir melloras na seguridade ou na experiencia de usuario.
Comunicarémoslle a nosa proposta cunha antelación mínima de 2 meses á data prevista para a entrada en vigor das novas condicións. Durante este tempo, poderá exercer o seu dereito a oporse á medida proposta. Se finalmente decide oporse, cancelaremos o seu contrato sen que iso lle ocasione ningún custo adicional.
Na comunicación sempre lle indicaremos a canle a través da que poderá exercer o seu dereito de oposición. Polo menos, a súa oficina xestora e unha canle a distancia.
Proceso de contratación

Queres comprobar canto sabes sobre as contas correntes? Fai a nosa proba
Parabéns, acertaches 4 de 4 respostas.
Parabéns, acertaches 3 de 4 respostas.
Acertaches 2 de 4 respostas.
Acertaches 1 de 4 respostas.
Acertaches 0 de 4 respostas.