Otros perfiles
Avantatges del compte corrent
La teva targeta de crèdit MyCard
o Visa Classic
Comença a pagar amb la teva nova targeta de crèdit.
Tots els caixers disponibles
Accedeix a més d'11.000 caixers a tot Espanya per treure diners de manera fàcil i ràpida.
Opera des de la teva banca digital CaixaBankNow
Les teves gestions online de manera immediata i sense cost.
Paga amb Bizum
Envia transferències fàcilment o fes els teus pagaments amb Bizum
I a més...
- Manteniment i administració del compte sense comissions1
- Sol·licita els teus certificats simples per CaixaBankNow.
- Ingressa xecs nacionals en euros.
- Amb la teva targeta MyCard o Visa Classic 2, visualitza a l'instant les compres que facis, controla quan es carregaran i coneix el saldo disponible del teu compte.

Pertanys al programa Dia a Dia
0 € comissions pels serveis inclosos si:
- Tens domiciliada la nòmina (superior a 600 €) o pensió (superior a 300 €), o tenir ingressos recurrents3 en el compte iguals o superiors a 12.000€ anuals.
- I tens domiciliats tres rebuts, o bé fas tres compres amb targeta, al trimestre.
Encara no ets client de CaixaBank?
Fes-te'n client i gaudeix de tots els avantatges.
T'ho posem fàcil per traslladar els teus comptes d'un altre banc
T'expliquem com pots domiciliar la teva nòmina o pensió i rebuts. És tan fàcil com enviar aquest document a l'adreça electrònica que s'indica a la sol·licitud:
Consultar el document sobre la sol·licitud de trasllat de compte
Tens dubtes sobre el compte corrent?
És un dipòsit on pots ingressar i del qual pots retirar diners de manera immediata i sense penalització.
A més d'ingressar i retirar diners, el compte, que s'identifica mitjançant un IBAN, és la base per poder fer altres operatives bancàries com ara transferències de diners a un altre compte corrent (teu o d'un tercer) o permetre que et cobrin rebuts domiciliats (com factures de la llum o del gimnàs). Pots obtenir més informació sobre aquestes operatives al següent enllaç.
Els costos més habituals per ús del teu compte corrent, els trobaràs al Document Informatiu de Comissions (DIC). El document està disponible en aquesta pàgina web, accedint a cada tipus de compte.
A més, pots consultar els preus habitualment aplicats als serveis bancaris prestats amb més freqüència (Annex 1) en aquest enllaç.
Pots fer-ho des d'una oficina o des d'aquesta mateixa pàgina web. En el mateix procés d'alta t'indicarem quina documentació o informació cal que ens facilitis.
Sobretot si obres el compte per internet, llegeix atentament la documentació precontractual i el contracte que et mostrarem i pregunta'ns qualsevol dubte que tinguis al telèfon 93 887 25 25 o al 900 40 40 90.
Sí, però has de tenir en compte que les altres persones que comparteixin el compte amb tu podran operar i retirar diners del compte sense que hagis d'autoritzar-ho.
Podrem pagar per tu —però no hi estarem obligats— per evitar-te problemes amb el receptor dels diners, però tingues en compte que et cobrarem pels diners que t'hem prestat. Si no vols que ho fem, hauràs d'indicar-nos-ho.
T'aplicarem l'equivalència de la moneda que vulguis amb l'euro, més un percentatge. Aquí pots veure els tipus de canvi que apliquem:
Tipus de canvi per a operacions de compravenda de divises i/o bitllets estrangers.
Haurem de veure què ha passat, però és essencial que comuniquis qualsevol incident que tinguis com més aviat millor. Aquí et deixem l'enllaç amb diferents contactes telefònics on pots trucar, segons la incidència que tinguis.
CaixaBank està adherida al Fons de Garantia de Dipòsits, que cobreix fins a 100.000 euros per dipositant i entitat de crèdit. Si vols més informació, pots obtenir-la aquí.
Portal del Client Bancari de Banc d'Espanya.
Finances per a tots (web informatiu creat pel Banc d'Espanya i la Comissió Nacional del Mercat de Valors).
El “servei de caixa” és el conjunt d'operacions transaccionals relacionades amb els comptes. Algunes d'aquestes operacions poden ser cobraments i pagaments, ingressos, retirades de diners en efectiu, transferències o peticions d'extractes, entre altres operatives.
A CaixaBank, pots fer aquestes operacions a través d'aquests canals:
- CaixaBankNow
- Caixers
- Finestreta d'oficina
A CaixaBankNow i en caixers pots fer qualsevol operació del servei de caixa tu mateix, està disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i no té costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències: 900 40 40 90.
A la finestreta, la prestació del servei de caixa es fa amb un gestor comercial que t'atendrà personalment. Només està disponible a les oficines Store, consulta les oficines amb servei de caixa habilitat al nostre web o truca al 900 40 40 90. Pots anar-hi de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h, i dijous de 16.15 h a 18.30 h. En l'horari d'estiu (del maig al setembre) les oficines estan tancades dijous a la tarda.
Sí, si fas el servei amb un compte corrent dia a dia o ets client d'imagin.
A CaixaBank cobrem 2 euros per fer les següents operacions a la finestreta: ingressos en efectiu, transferències i traspassos, pagament de rebuts no domiciliats (llevat de tributs) i petició d'extractes.
El servei no té cost en els casos següents:
- Si els caixers automàtics de l'oficina no funcionen correctament a causa d'una incidència tècnica i no permeten fer l'operació.
- Si tens més de 65 anys.
- Si tens menys de 18 anys.
- Si ets una persona amb discapacitat.
- Si ets titular d'un compte HolaBank, un compte de pagament bàsic, social o d'inserció.
El preu del servei de caixa per finestreta és independent del preu de les operacions que es facin i de la quota del compte dia a dia. El rebut es genera en el moment en què es fa l'operació i es cobra en el compte l'endemà.
No, ingressar efectiu en un compte propi o en un compte d'un tercer no té cost ni per a clients ni per a no clients.
Perquè una entitat pugui carregar un rebut al teu compte, és necessari que hi hagi una sol·licitud de domiciliació signada per tu, la qual autoritzi l'entitat emissora a emetre els rebuts amb càrrecs al teu compte. Si no n'hi ha, es considerarà que l'operació no està autoritzada.
Encara que els càrrecs siguin d'un import elevat, si el titular del compte no cancel·la la domiciliació, els rebuts es carreguen al compte. Si no estàs d'acord amb algun dels rebuts, tens dret a la seva devolució dins els següents terminis:
- Si la domiciliació és correcta: 8 primeres setmanes després del càrrec del rebut.
- Si no hi ha autorització: 13 mesos després del càrrec.
Pots sol·licitar-ne la devolució a través de CaixaBankNow o a qualsevol de les nostres oficines.
En cas de no atendre una obligació de pagament, ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del deute impagat a través d'aquests canals (sempre que ens hagis donat permisos per fer-ho):
- Comunicacions telemàtiques (ex. SMS)
- Adreça electrònica i Mailbox (la teva bústia de CaixaBankNow)
- Trucada telefònica (sempre se'n fan almenys 2 intents)
- Qualsevol altre mètode personalitzat
- Els costos per reclamació són 40 €, llevat que s'indiqui un altre preu en les condicions del contracte. Només es cobrarà en deutes superiors a 60 €.
Si l'impagament persisteix després de 15 dies, t'enviarem addicionalment un burofax o equivalent amb certificat de contingut i rebut, i tindrà un cost de 24 €. Només es cobrarà en deutes superiors a 300 €.
Actualment, i per decisió de l'entitat, l'import que es cobra per les gestions efectuades davant un impagament puja a 35 euros. A partir del mes de gener de 2023, cessa la meritació d'aquest import, i en cas d'impagament s'aplicaran els 40 euros establerts al contracte. La resta de les condicions que regulen aquesta compensació queden invariables.
Les transferències immediates són un tipus de transferència bancària que arriba a la seva destinació en menys de 10 segons i que funciona gràcies al projecte SEPA (zona única de pagaments en euros).
Des del 14 de febrer de 2018, els espanyols poden enviar transferències immediates a tota la zona SEPA (que inclou tots els països de la Unió Europa i altres països de la zona com Anglaterra o Andorra, entre altres). Actualment, l'import màxim per fer una transferència immediata és de 100.000 € per operació.
Per assegurar-nos que ets tu qui està fent i autoritzant un pagament amb una de les teves targetes CaixaBank, verifiquem la teva identitat mitjançant la combinació de 2 elements que hem associat prèviament a tu de manera segura i unívoca. Aquests elements sempre pertanyeran a 2 categories de 3 possibles: una cosa que només saps tu (contrasenya de CaixaBankNow), una cosa que només tens tu (el teu telèfon mòbil) i una cosa única física (empremta dactilar).
No obstant això, podríem canviar de mètodes de verificació sempre que millorem l'experiència d'ús i/o reforcem la seguretat. En aquest cas, t'ho comunicarem amb prou antelació.
I recorda, ni nosaltres ni ningú que treballi per a nosaltres (gestors, tècnics, etc.) no et demanarem mai que ens facilitis la teva contrasenya o altres codis de seguretat. Ni per telèfon, ni correu electrònic, ni SMS, ni xarxes socials. Si algú el fa, segurament està intentant enganyar-te.
- Límits operatius. Pots establir límits a l'import de les operacions que es fan des de CaixaBankNow. Pots consultar els límits actuals des de l'apartat “Contractes” de CaixaBankNow, dins de Configuració personal. Si vols modificar-los, contacta amb el teu gestor.
- Informació actualitzada sobre ciberseguretat. Disposem d'una pàgina web amb recomanacions sobre seguretat i bones pràctiques dins l'entorn digital. A més, periòdicament t'enviem al teu correu electrònic i a Mailbox una newsletter “CaixaBankProtectNews” amb les novetats que van sortint.
- Adreça electrònica de contacte per detectar ciberestafes: [email protected] Si tens dubtes sobre l'autenticitat de missatges que t'arriben a nom de CaixaBank per correu, SMS o altres canals digitals, pots escriure'ns a aquesta adreça electrònica. Un equip especialitzat analitzarà el missatge i te n'informarà sense cost.
- Alertes de seguretat a través del mòbil. Pots rebre-les per SMS o per notificacions de l'app CaixaBankNow (cal que activis les notificacions al teu dispositiu).
- Gestió de dispositius vinculats a CaixaBankNow. Pots consultar els mòbils, ordinadors o tauletes que poden accedir a la teva banca digital per detectar qualsevol irregularitat o per desvincular els dispositius que ja no utilitzis. Pots fer-ho des de l'apartat “Gestionar els meus dispositius”, dins de Configuració personal.
Si un compte és solidari o indistint, suposa que qualsevol dels titulars pot fer, només amb la seva signatura, qualsevol operació. Si, per contra, és mancomunat o “conjunt”, serà necessària la signatura de tots els titulars (o diversos d'ells) per fer qualsevol operació.
Si aquestes ordres dificulten la gestió del compte, podem veure'ns obligats a bloquejar el compte i suspendre els serveis que prestem, fins que els titulars resolguin les seves diferències, o bé l'autoritat judicial determini el que procedeixi.
En determinats casos, podríem fins i tot haver de consignar els diners dipositats, lliurant-los a l'autoritat judicial competent. En aquest cas, comunicaríem als titulars el motiu concret del bloqueig.
No, no cal. En qualsevol moment pots sol·licitar la cancel·lació d'un compte. Nosaltres tindrem l'obligació de gestionar la teva sol·licitud en un termini màxim de 24 hores. Si comparteixes el compte amb altres titulars, tots de manera conjunta ens n'haureu de sol·licitar la cancel·lació.
Sí, pots sol·licitar en qualsevol moment la teva baixa com a cotitular d'un compte, i no cal que la resta de titulars amb els quals comparteixes el compte ho autoritzin.
Podem oposar-nos a cancel·lar un compte si la seva contractació va ser obligatòria per poder contractar i gestionar els cobraments i els pagaments derivats d'un altre servei financer, com un préstec personal o hipotecari. En aquests casos, estem obligats a mantenir el preu del compte, mentre aquesta no es destini a altres usos.
Qualsevol persona que no tingui un altre compte de pagament a Espanya té dret a accedir a un compte de pagament bàsic, excepte en determinats casos regulats normativament (Reial decret llei 19/2017, de 24 de novembre). Per disposar d'un compte de pagament bàsic no és obligatori adquirir altres productes o serveis de l'entitat.
Pots consultar més informació i les condicions per a la contractació d'aquest compte al nostre web.
Sí, et podem proposar un canvi en els preus dels serveis si considerem que és necessari per adaptar-los a condicions de mercat o del marc legal, a canvis tecnològics o organitzatius, així com per introduir millores en la seguretat o l'experiència d'usuari.
Et comunicarem la nostra proposta amb una antelació mínima de 2 mesos respecte de la data prevista per a l'entrada en vigor de les noves condicions. Durant aquest temps, podràs exercir el teu dret a oposar-te a la mesura proposada. En aquest cas, cancel·larem el teu contracte sense cap cost addicional.
T'informarem del canal a través del qual podràs exercir el teu dret d'oposició. Almenys, la teva oficina gestora i un canal online.