Saps per a què fem servir les cookies?

Recopilem dades sobre el teu comportament de navegació per mitjà de cookies pròpies i de tercers, que usarem per analitzar la teva navegació amb la finalitat de millorar tant les funcionalitats del lloc web com els productes i serveis que posem a la teva disposició, per gestionar els espais publicitaris, i per personalitzar-te la nostra oferta de productes i serveis, d'acord amb els teus hàbits de navegació i dels continguts visualitzats. Consulta tota la informació sobre l'ús de cookies en la nostra Política de cookies.

Configurar cookies
Rebutjar
Acceptar
Particulars
Selecciona tu segmento

Selecciona tu segmento

Tancar
  • Particulars
  • Empreses
  • Negocis
  • AgroBank
  • HolaBank
  • Banca Privada (obre en una finestra nova)
  • Banca Premier (obre en una finestra nova)
  • Kids
  • Teens
  • Imagin
  • Famílies
  • Sèniors
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
  • Informació corporativa
    • Treballa amb nosaltres (Obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Sala de comunicació (obre en una finestra nova)
    • Sostenibilitat (obre en una finestra nova)
    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
Fes-te client
Oficines
Menú
Tancar
Menú
Mover a la izquierda
  • Otros Perfiles
  • Particulars

  • Empreses

Otros perfiles

otros perfiles

  • Famílies
  • Banca Premier
  • Banca Privada
  • Empreses
  • Negocis
  • HolaBank
  • AgroBank

Particulares

  • Inici
  • Comptes i targetes
    • Comptes
    • Targetes
    • Canviar de banc
      • Domicilia la teva nòmina
      • Domicilia la teva pensió
  • Préstecs i hipoteques
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
      • Simulador d'hipoteca
    Productes financiats
    • Mobilitat i rènting
    • Tenda Wivai
  • Estalvi i inversió
    • Estalvi
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Assegurances d'estalvi
      • Plans de pensions
      • Simulador de planes
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borsa i mercats
      • OCEAN El teu espai d'inversió
  • Assegurances i alarmes
    • Assegurances
      • Assegurances de la llar
      • Assegurances de cotxe i moto
      • Assegurances de salut
      • Assegurances de vida
      • Assegurances MyBox
    • Alarmes
Et pot interessar
  • Gestor inTouch
  • Banca Digital
  • Donatius
  • Pagaments online
  • Descomptes Moments
  • CaixaBank Talks
  • Seguretat
  • Sostenibilitat
Et recomanem

Empresas

  • Inici
  •  Facilitar el dia a dia
    • Cobraments i pagaments
    • TPV i solucions e-commerce
    • Importació i exportació
    • Targetes
    • Banca internacional Coneix les sucursals internacionals i oficines de representació
    • Banca Digital
      • Tutorials
  •  Impulsar el creixement
    • Finançament
    • Confirming Finança els pagaments als teus proveïdors
    • Rènting
  •  Assegurar la tranquil·litat
    • Assegurances Protegeix el teu negoci contra imprevistos i accidents
  •  Gestionar els recursos
    • Fons d'inversió
    • Valors
Molt més
  • Real Estate & Homes
  • Hotels & Tourism
  • DayOne
  • Cercador d'oficines
  • Seguretat
  • Fes-te client
  • Sostenibilitat
Et recomanem
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

CaixaBank (Anar a inici)

Fes-te client
Banca Digital
Entrar

Comptes bancaris

  • Comptes bancaris
  • Compte corrent
Compte corrent
Mover a la izquierda
  • Comptes bancaris

    • Compte online sense comissions
    • Compte corrent
    • Compte AgroBank
    • Compte de pagament bàsic
    Tancar
  • Preguntes freqüents

Mover a la derecha
Informació exigida per l'OM ECC/2316/2015: Compte corrent

CaixaBank està adherit al Fons de Garantia de Dipòsits d'Entitats de Crèdit previst en el Reial decret 16/2011, de 14 d'octubre. L'import garantit té com a límit 100.000 euros per dipositant en cada entitat de crèdit

1/6

Aquest nombre és indicatiu del risc del producte: 1/6 és l'indicatiu de menys risc i 6/6 de més risc.

Compte corrent

Contracta'l i gestiona fàcilment el dia a dia de les teves finances.

Obrir compte corrent

Avantatges del compte corrent

La teva targeta de crèdit MyCard
o Visa Classic

Comença a pagar amb la teva nova targeta de crèdit.

Tots els caixers disponibles


Accedeix a més d'11.000 caixers a tot Espanya per treure diners de manera fàcil i ràpida.

Opera des de la teva banca digital CaixaBankNow


Les teves gestions online de manera immediata i sense cost.

Paga amb Bizum


Envia transferències fàcilment o fes els teus pagaments amb Bizum

I a més...

  • Manteniment i administració del compte sense comissions1
  • Sol·licita els teus certificats simples per CaixaBankNow.
  • Ingressa xecs nacionals en euros.
  • Amb la teva targeta MyCard o Visa Classic 2, visualitza a l'instant les compres que facis, controla quan es carregaran i coneix el saldo disponible del teu compte.

Consultar document informatiu de comissions



Pertanys al programa Dia a Dia

0 € comissions pels serveis inclosos si:

  • Tens domiciliada la nòmina (superior a 600 €) o pensió (superior a 300 €), o tenir ingressos recurrents3 en el compte iguals o superiors a 12.000€ anuals.
  • I tens domiciliats tres rebuts, o bé fas tres compres amb targeta, al trimestre.

Saber más sobre Día a Día

Encara no ets client de CaixaBank?

Fes-te'n client i gaudeix de tots els avantatges.

Fes-te'n client



T'ho posem fàcil per traslladar els teus comptes d'un altre banc

T'expliquem com pots domiciliar la teva nòmina o pensió i rebuts. És tan fàcil com enviar aquest document a l'adreça electrònica que s'indica a la sol·licitud:

Consultar el document sobre la sol·licitud de trasllat de compte

Tens dubtes sobre el compte corrent?

Què és un compte a la vista?

És un dipòsit on pots ingressar i del qual pots retirar diners de manera immediata i sense penalització.

Què es pot fer amb un compte a la vista?

A més d'ingressar i retirar diners, el compte, que s'identifica mitjançant un IBAN, és la base per poder fer altres operatives bancàries com ara transferències de diners a un altre compte corrent (teu o d'un tercer) o permetre que et cobrin rebuts domiciliats (com factures de la llum o del gimnàs). Pots obtenir més informació sobre aquestes operatives al següent enllaç.

Quins costos té un compte o els seus serveis associats?

Els costos més habituals per ús del teu compte corrent, els trobaràs al Document Informatiu de Comissions (DIC). El document està disponible en aquesta pàgina web, accedint a cada tipus de compte.

A més, pots consultar els preus habitualment aplicats als serveis bancaris prestats amb més freqüència (Annex 1) en aquest enllaç.

Com s'obre un compte a la vista?

Pots fer-ho des d'una oficina o des d'aquesta mateixa pàgina web. En el mateix procés d'alta t'indicarem quina documentació o informació cal que ens facilitis.

Sobretot si obres el compte per internet, llegeix atentament la documentació precontractual i el contracte que et mostrarem i pregunta'ns qualsevol dubte que tinguis al telèfon 93 887 25 25 o al 900 40 40 90.

Es pot obrir un compte amb més persones?

Sí, però has de tenir en compte que les altres persones que comparteixin el compte amb tu podran operar i retirar diners del compte sense que hagis d'autoritzar-ho.

Què passa si et quedes sense saldo al compte? Els descoberts

Podrem pagar per tu —però no hi estarem obligats— per evitar-te problemes amb el receptor dels diners, però tingues en compte que et cobrarem pels diners que t'hem prestat. Si no vols que ho fem, hauràs d'indicar-nos-ho. 

Es pot pagar o demanar diners en una moneda diferent de l'euro?

T'aplicarem l'equivalència de la moneda que vulguis amb l'euro, més un percentatge. Aquí pots veure els tipus de canvi que apliquem:

Tipus de canvi per a operacions de compravenda de divises i/o bitllets estrangers.

Què passa si hi ha alguna incidència al compte?

Haurem de veure què ha passat, però és essencial que comuniquis qualsevol incident que tinguis com més aviat millor. Aquí et deixem l'enllaç amb diferents contactes telefònics on pots trucar, segons la incidència que tinguis.

Què passa en cas d'insolvència de CaixaBank?

CaixaBank està adherida al Fons de Garantia de Dipòsits, que cobreix fins a 100.000 euros per dipositant i entitat de crèdit. Si vols més informació, pots obtenir-la aquí.

Altres adreces informatives d'interès:

Portal del Client Bancari de Banc d'Espanya.

Finances per a tots (web informatiu creat pel Banc d'Espanya i la Comissió Nacional del Mercat de Valors).

Què és el “servei de caixa”, i com funciona?

El “servei de caixa” és el conjunt d'operacions transaccionals relacionades amb els comptes. Algunes d'aquestes operacions poden ser cobraments i pagaments, ingressos, retirades de diners en efectiu, transferències o peticions d'extractes, entre altres operatives.

A CaixaBank, pots fer aquestes operacions a través d'aquests canals:

  • CaixaBankNow
  • Caixers
  • Finestreta d'oficina

A CaixaBankNow i en caixers pots fer qualsevol operació del servei de caixa tu mateix, està disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i no té costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències: 900 40 40 90.

A la finestreta, la prestació del servei de caixa es fa amb un gestor comercial que t'atendrà personalment. Només està disponible a les oficines Store, consulta les oficines amb servei de caixa habilitat al nostre web o truca al 900 40 40 90. Pots anar-hi de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h, i dijous de 16.15 h a 18.30 h. En l'horari d'estiu (del maig al setembre) les oficines estan tancades dijous a la tarda.

El servei de caixa prestat a la finestreta de l'oficina té cost?

Sí, si fas el servei amb un compte corrent dia a dia o ets client d'imagin.

A CaixaBank cobrem 2 euros per fer les següents operacions a la finestreta: ingressos en efectiu, transferències i traspassos, pagament de rebuts no domiciliats (llevat de tributs) i petició d'extractes.

El servei no té cost en els casos següents:

  • Si els caixers automàtics de l'oficina no funcionen correctament a causa d'una incidència tècnica i no permeten fer l'operació.
  • Si tens més de 65 anys.
  • Si tens menys de 18 anys.
  • Si ets una persona amb discapacitat.
  • Si ets titular d'un compte HolaBank, un compte de pagament bàsic, social o d'inserció.  

El preu del servei de caixa per finestreta és independent del preu de les operacions que es facin i de la quota del compte dia a dia. El rebut es genera en el moment en què es fa l'operació i es cobra en el compte l'endemà.

Té algun cost ingressar diners en efectiu en un compte propi o en un de tercers?

No, ingressar efectiu en un compte propi o en un compte d'un tercer no té cost ni per a clients ni per a no clients.

Es pot tornar un rebut?

Perquè una entitat pugui carregar un rebut al teu compte, és necessari que hi hagi una sol·licitud de domiciliació signada per tu, la qual autoritzi l'entitat emissora a emetre els rebuts amb càrrecs al teu compte. Si no n'hi ha, es considerarà que l'operació no està autoritzada.

Encara que els càrrecs siguin d'un import elevat, si el titular del compte no cancel·la la domiciliació, els rebuts es carreguen al compte. Si no estàs d'acord amb algun dels rebuts, tens dret a la seva devolució dins els següents terminis:

  • Si la domiciliació és correcta: 8 primeres setmanes després del càrrec del rebut.
  • Si no hi ha autorització: 13 mesos després del càrrec.

Pots sol·licitar-ne la devolució a través de CaixaBankNow o a qualsevol de les nostres oficines.

Quins són els costos d'un impagament?

En cas de no atendre una obligació de pagament, ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del deute impagat a través d'aquests canals (sempre que ens hagis donat permisos per fer-ho):

  • Comunicacions telemàtiques (ex. SMS)
  • Adreça electrònica i Mailbox (la teva bústia de CaixaBankNow)
  • Trucada telefònica (sempre se'n fan almenys 2 intents)
  • Qualsevol altre mètode personalitzat
  • Els costos per reclamació són 40 €, llevat que s'indiqui un altre preu en les condicions del contracte. Només es cobrarà en deutes superiors a 60 €.

Si l'impagament persisteix després de 15 dies, t'enviarem addicionalment un burofax o equivalent amb certificat de contingut i rebut, i tindrà un cost de 24 €. Només es cobrarà en deutes superiors a 300 €.

Actualment, i per decisió de l'entitat, l'import que es cobra per les gestions efectuades davant un impagament puja a 35 euros. A partir del mes de gener de 2023, cessa la meritació d'aquest import, i en cas d'impagament s'aplicaran els 40 euros establerts al contracte. La resta de les condicions que regulen aquesta compensació queden invariables.

Què és una transferència immediata?

Les transferències immediates són un tipus de transferència bancària que arriba a la seva destinació en menys de 10 segons i que funciona gràcies al projecte SEPA (zona única de pagaments en euros).

Des del 14 de febrer de 2018, els espanyols poden enviar transferències immediates a tota la zona SEPA (que inclou tots els països de la Unió Europa i altres països de la zona com Anglaterra o Andorra, entre altres). Actualment, l'import màxim per fer una transferència immediata és de 100.000 € per operació.

Com reforcem a CaixaBank la seguretat dels pagaments a través de CaixaBankNow?

Per assegurar-nos que ets tu qui està fent i autoritzant un pagament amb una de les teves targetes CaixaBank, verifiquem la teva identitat mitjançant la combinació de 2 elements que hem associat prèviament a tu de manera segura i unívoca. Aquests elements sempre pertanyeran a 2 categories de 3 possibles: una cosa que només saps tu (contrasenya de CaixaBankNow), una cosa que només tens tu (el teu telèfon mòbil) i una cosa única física (empremta dactilar).

No obstant això, podríem canviar de mètodes de verificació sempre que millorem l'experiència d'ús i/o reforcem la seguretat. En aquest cas, t'ho comunicarem amb prou antelació.

I recorda, ni nosaltres ni ningú que treballi per a nosaltres (gestors, tècnics, etc.) no et demanarem mai que ens facilitis la teva contrasenya o altres codis de seguretat. Ni per telèfon, ni correu electrònic, ni SMS, ni xarxes socials. Si algú el fa, segurament està intentant enganyar-te.

Quines mesures de seguretat complementàries posem a disposició dels usuaris de la nostra banca digital (CaixaBankNow/Imagin)?

  • Límits operatius. Pots establir límits a l'import de les operacions que es fan des de CaixaBankNow. Pots consultar els límits actuals des de l'apartat “Contractes” de CaixaBankNow, dins de Configuració personal. Si vols modificar-los, contacta amb el teu gestor.
  • Informació actualitzada sobre ciberseguretat. Disposem d'una pàgina web amb recomanacions sobre seguretat i bones pràctiques dins l'entorn digital. A més, periòdicament t'enviem al teu correu electrònic i a Mailbox una newsletter “CaixaBankProtectNews” amb les novetats que van sortint.
  • Adreça electrònica de contacte per detectar ciberestafes: [email protected] Si tens dubtes sobre l'autenticitat de missatges que t'arriben a nom de CaixaBank per correu, SMS o altres canals digitals, pots escriure'ns a aquesta adreça electrònica. Un equip especialitzat analitzarà el missatge i te n'informarà sense cost.
  • Alertes de seguretat a través del mòbil. Pots rebre-les per SMS o per notificacions de l'app CaixaBankNow (cal que activis les notificacions al teu dispositiu).
  • Gestió de dispositius vinculats a CaixaBankNow. Pots consultar els mòbils, ordinadors o tauletes que poden accedir a la teva banca digital per detectar qualsevol irregularitat o per desvincular els dispositius que ja no utilitzis. Pots fer-ho des de l'apartat “Gestionar els meus dispositius”, dins de Configuració personal.

Què significa que el compte és solidari o de disposició indistinta? I què és un compte mancomunat?

Si un compte és solidari o indistint, suposa que qualsevol dels titulars pot fer, només amb la seva signatura, qualsevol operació. Si, per contra, és mancomunat o “conjunt”, serà necessària la signatura de tots els titulars (o diversos d'ells) per fer qualsevol operació.

Què passa si rebem ordres contradictòries dels titulars d'un compte?

Si aquestes ordres dificulten la gestió del compte, podem veure'ns obligats a bloquejar el compte i suspendre els serveis que prestem, fins que els titulars resolguin les seves diferències, o bé l'autoritat judicial determini el que procedeixi.

En determinats casos, podríem fins i tot haver de consignar els diners dipositats, lliurant-los a l'autoritat judicial competent. En aquest cas, comunicaríem als titulars el motiu concret del bloqueig.

Cal donar un preavís per cancel·lar un compte?

No, no cal. En qualsevol moment pots sol·licitar la cancel·lació d'un compte. Nosaltres tindrem l'obligació de gestionar la teva sol·licitud en un termini màxim de 24 hores. Si comparteixes el compte amb altres titulars, tots de manera conjunta ens n'haureu de sol·licitar la cancel·lació.

Puc donar-me de baixa d'un compte que comparteixo amb altres persones?

Sí, pots sol·licitar en qualsevol moment la teva baixa com a cotitular d'un compte, i no cal que la resta de titulars amb els quals comparteixes el compte ho autoritzin.

Des de CaixaBank podem oposar-nos a la cancel·lació d'un compte?

Podem oposar-nos a cancel·lar un compte si la seva contractació va ser obligatòria per poder contractar i gestionar els cobraments i els pagaments derivats d'un altre servei financer, com un préstec personal o hipotecari. En aquests casos, estem obligats a mantenir el preu del compte, mentre aquesta no es destini a altres usos.

Què és un compte de pagament bàsic?

Qualsevol persona que no tingui un altre compte de pagament a Espanya té dret a accedir a un compte de pagament bàsic, excepte en determinats casos regulats normativament (Reial decret llei 19/2017, de 24 de novembre). Per disposar d'un compte de pagament bàsic no és obligatori adquirir altres productes o serveis de l'entitat.

Pots consultar més informació i les condicions per a la contractació d'aquest compte al nostre web.

Els preus dels serveis d'un compte poden variar?

Sí, et podem proposar un canvi en els preus dels serveis si considerem que és necessari per adaptar-los a condicions de mercat o del marc legal, a canvis tecnològics o organitzatius, així com per introduir millores en la seguretat o l'experiència d'usuari.

Et comunicarem la nostra proposta amb una antelació mínima de 2 mesos respecte de la data prevista per a l'entrada en vigor de les noves condicions. Durant aquest temps, podràs exercir el teu dret a oposar-te a la mesura proposada. En aquest cas, cancel·larem el teu contracte sense cap cost addicional.

T'informarem del canal a través del qual podràs exercir el teu dret d'oposició. Almenys, la teva oficina gestora i un canal online.

Veure més preguntes freqüents

També et pot interessar

  • Compte online sense comissions

    Gaudeix d'un compte sense comissions i sense condicions4.

  • Comptes CaixaBank

    Gaudeix dels avantatges dels comptes de CaixaBank.

  • Canviar de banc

    Portar la teva nòmina o pensió a CaixaBank és ràpid i còmode.

1. La quota pels serveis inclosos és de 0 €/mes, sempre que tinguis domiciliada una nòmina amb un import igual o superior a 600 €/mes, o una pensió amb un import igual o superior a 300 €/mes en Dia a Dia, o tinguis ingressos recurrents en el teu compte iguals o superiors a 12.000€ anuals i hagis realitzat almenys tres pagaments amb qualsevol targeta de CaixaBank Payments & Consumer en el trimestre anterior al de la liquidació (s'exclouen les targetes d'empresa i les coemeses amb un tercer, per exemple les targetes emeses conjuntament amb un altre comerç o marca) o hagi rebut tres o més rebuts domiciliats i pagats en CaixaBank en el trimestre anterior al cobrament de la quota. En cas de tenir domiciliada únicament la nòmina o pensió o ingressos recurrents, la quota és de 15 € al Trimestre. En cas de no complir amb cap dels requisits, la quota és de 60 € al trimestre. Es cobra una quota per cada conjunt de comptes amb la mateixa combinació de titulars. En cas d'acudir a l'oficina per a efectuar una operativa que puguis realitzar per caixer, CaixaBankNow o un altre canal d'autoservei, com pot ser el pagament de rebuts (exclosos impostos), reintegraments d'efectiu, traspassos i transferències, ingrés de xecs, sol·licitud de talonari i consultes de posició, saldo o extracte, et podrem cobrar 2 € per operació. Aquesta comissió no es cobra a majors de 65 anys, menors de 18 anys, ni a persones que requereixin assistència personal o suport per a accedir al servei. Tampoc aplicarà en cas que els caixers automàtics de l'oficina estiguin fora de servei temporalment. Més informació, a www.caixabank.es. El compte no es retribueix. La TAE es pot variar segons si el client compleix els requisits de bonificació i en funció del saldo mitjà del client a conseqüència de l'aplicació de comissions per import fix. Compte totalment bonificat: 0 % TAE, 0% TIN. La TAE està calculada per a un compte d'un client que compleixi amb els requisits de gratuïtat i que mantingui un saldo mitjà de 5.000 € durant un any. Compte parcialment bonificat: -1,20 % TAE, 0% TIN. La TAE està calculada per a un compte d'un client que aporti la seva nòmina en les condicions indicades (15 € de comissió/trimestre) i que mantingui un saldo mitjà de 5.000 € durant un any. Compte sense bonificar: -4,71 % TAE, 0% TIN. La TAE està calculada per a un compte d'un client que no compleixi amb cap requisit de gratuïtat (60 € de comissió/trimestre) i que mantingui un saldo mitjà de 5.000 € durant un any. Tots els titulars dels comptes han de ser persones físiques. S'estendran les reduccions en la quota a tots els comptes en les quals siguis titular. Això implica que, en cas que existeixin cotitulars, els altres cotitulars amb els quals comparteixis comptes podran conèixer la informació sobre el compliment dels requisits de la reducció en la quota, així com el per què els apliquen a ells reduccions en la quota pel fet que tu compleixis els requisits detallats. S'exclouen els comptes HolaBank Living Solutions, Privilegia, Compte en línia CaixaBank, Compte de Pagament Bàsica, Compte Social, imaginBank, comptes en divisa i comptes que pertanyen a col·lectius amb acords especials, que continuaran mantenint les seves condicions particulars.

2. Targetes de crèdit emeses per l'entitat de pagament híbrida CaixaBank Payments & Consumer, E. F. C. E. P., S. a. O. (“CPC”), amb domicili en Avinguda de Manoteras núm. 20, Edifici París (28050 Madrid). CaixaBank, S. a. actua com a entitat agent de l'emissora de la targeta. El sistema de protecció de fons de clients usuaris de serveis de pagament triat per CPC és el dipòsit en un compte separat obert en CaixaBank, S. a. Concessió de la targeta subjecta a la prèvia aprovació per part de CPC. Pots consultar els preus habitualment aplicats als serveis bancaris prestats amb major freqüència (Annex 1) en: www.caixabank.es/tarifas.

3. S'entén per ingressos recurrents els ingressos superiors als 12.000 euros a l'any que no poden ser catalogats de manera genèrica com nòmina o pensió, rebuts a través de transferències, ingressos per facturació a través de TPV, rebuts, lletres de canvi, pagarés, xecs i/o ingrés d'acomptes de factures, efectes canviaris o crèdits comercials dins d'un contracte de finançament de circulant amb CaixaBank. Queden exclosos els ingressos en efectiu i autotransferències. Aquests ingressos s'han de registrar en 5 o més mesos en períodes de 12 mesos.

4. El nou Compte Online, exclusiu per a nous clients, inclou, per 0 €, l'obertura i el manteniment d'un compte corrent i del servei de Banca digital CaixaBankNow, ingressos de xecs en euros domiciliats en una entitat financera a Espanya i l'emissió de transferències SEPA estàndard en euros, corones sueques o leus romanesos, dins la UE segons el Reglament UE 2021/1230. El compte no es retribueix 0 % TAE. 0 % TIN. CaixaBank, S.A., amb NIF A08663619, inscrita en el Registre Administratiu Especial del Banc d'Espanya amb el número 2100, és l'entitat que ofereix el compte bancari.

NRI: 23092-2023-17195

  • Productes

    • Préstecs personals
    • CasaFàcil
    • Targetes
    • Estalvi i dipòsits
    • Comptes
    • Plans de pensions
    • Fons d'inversió
    • Nòmina / Pensió
    • Borsa i mercats
    • Sostenibilitat
    • Assegurances
    • Assegurances de la llar
    • Assegurances de vida
    • Assegurances de cotxe i moto
    • Assegurances de salut
    • Assegurances d'estalvi
    • Rènting i vehicles d'ocasió
  • Serveis

    • Banca Digital
    • Donatius i pagaments
    • Seguretat
    • Accessibilitat
    • Mapa web
    • Mont de Pietat (obre en una finestra nova)
    • Servihabitat (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Talks
    • Noa
    • inTouch
  • Mòbil

    • CaixaBank
    • Pagament mòbil
    • imagin (obre en una finestra nova)
    • Broker App
    • CaixaBank Mobile Store
    • Apple Pay
    • CaixaBank Sign
  • Contacte

    • Contacta'ns(Obre en una finestra nova) T'ajudem en allò que necessitis
    • Servei d'Atenció al Client(Abre en ventana nueva) Accedeix per presentar una reclamació oficial
  • Comunicació i reconeixements

    • Comunicació(Obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements
    • Cultura Financera Cultura Financera
    • Veure més  sobre xarxes socials
  • Social media

    • (Obre en una finestra nova)
    • (Obre en una finestra nova)
    • (Obre en una finestra nova)
    • (Obre en una finestra nova)
    • (Obre en una finestra nova)
    • (Obre en una finestra nova)
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

Posa el cercador d'oficines al teu mòbil

Baixa't l'aplicació

© CaixaBank, S.A. 2023

  • Política de galetes
  • Privacitat (obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix
Obrir compte corrent