Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor inTouch
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préctec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Simulador d'hipoteques
      • Quina hipoteca et pots permetre?
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Mobilitat i rènting
      • Cotxes d'ocasió finançats
      • Motos d'ocasió finançades
      • Rènting de vehicles nous
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Seguretat
  • Declaració de la renta segura

No declaris els teus impostos als ciberdelinqüents

La campanya de la declaració de la renda, que comença el 3 d'abril, no passa desapercebuda i dona l'espai oportú perquè els ciberdelinqüents intentin dur a terme els seus atacs per a accedir a informació personal i bancària. Entre els principals perills, destaquen els fraus per correus de phishing, SMS de smishing, trucades fraudulentes… Qualsevol d'aquestes vies pot ser perillosa. Per prevenir un possible frau i minimitzar els riscos, és molt important que extremis les atencions i que segueixis els suggeriments que proposa CaixaBank perquè puguis identificar si estàs sent víctima d'un frau.

Com sé si estic sent víctima d'un frau?

1. Revisa sempre el remitent des d'on t'arriba la informació: Moltes vegades el domini és semblant però no el mateix. Això ens pot portar a confusió i, per no fixar-nos-hi, podem caure en l'estafa. Per exemple, el domini oficial de l'Agència Tributària és aeat.es. Els ciberdelinqüents poden crear-ne un de molt semblant, com ara aeatr.es. Davant el dubte, assegura't de quin és el web oficial i tecleja'l directament al navegador sense fer servir enllaços de correus o SMS sospitosos.

2. Sospita si t'estan sol·licitant informació bancària: L'Agència Tributària o qualsevol altra entitat mai no et sol·licitarà informació confidencial, econòmica o personal. Dubta sempre de correus o SMS que et sol·licitin dades bancàries.

3. Comprova el canal i el contingut del missatge: L'Agència Tributària només utilitzarà el correu electrònic o SMS per informar-te de l'estat de la teva declaració o per avisar-te si tinguessis una notificació a la teva seu electrònica. Demana't si l'Agència Tributària o qualsevol altra entitat et sol·licitarien informació confidencial, econòmica o personal per aquest mitjà.

4. Fixa't en el to del missatge: Observa amb deteniment com està escrit el missatge, ja que les faltes d'ortografia són un signe clar que el missatge pot ser fraudulent. Fins i tot així, cada vegada abunden més els correus falsos correctament redactats. També solen intentar crear sensació d'urgència o d'importància per incentivar-nos a caure en el frau.

5. Revisa si hi ha arxius adjunts o enllaços: Els missatges fraudulents acostumen a anar acompanyats d'arxius adjunts o tenen enllaços com a esquer de la seva estafa. No obris mai cap enllaç o document sospitós. L'Agència Tributària mai adjunta arxius amb suposades factures o un altre tipus de dades.

6. Si et contacten via telefònica: Hi ha ciberdelinqüents que poden utilitzar tècniques d'engany avançades per ocultar el seu número real darrere d'un de legítim. Recorda que ni l'Agència Tributària ni cap altra entitat legítima et trucaran per telèfon sol·licitant les teves dades personals o financeres ni tampoc et contactaran per aquest mitjà. Si necessites comunicar-te amb ells, pots trucar-los als telèfons que indiquen a la seva pàgina web oficial.

I si detectes operacions sospitoses en el teu compte o has facilitat les teves dades en el que creus que és una campanya de frau, contacta immediatament amb el teu gestor d'oficina o truca al servei d'atenció al client 24 h 93 887 25 25 / 900 40 40 90 o, si ets a l'estranger, al +34 938 87 25 25.

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2025

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix