Vivim en un món en constant evolució on la banca ha d’adaptar-se a un nou model de client. CaixaBank ho fa amb un nou model d’oficina. Benvinguts a les Oficines Store.

Permeteu-me que em presenti. Em dic Víctor i avui visito per primera vegada el nolu model d’oficina de CaixaBank. M’hi acompanyes?

Tot just entrar, una empleada em dóna la benvinguda i li comento que he rebut una trucada del gestor per veure’ns i, de passada, conèixer la nova oficina. M’acompanya a una zona d’espera i s’ocupa que em rebin de seguida. L’oficina és accessible i oberta, i l’espai diàfan em permet observar tot el que passa al meu voltant. Veig que molts dels clients fan les gestions de manera autònoma, a través de les noves tecnologies. Alguns ho fan amb l’ajuda d’un gestor, que els convida a descobrir i experimentar les innovacions de l’oficina. També observo que els empleats no tenen un lloc assignat, sinó que es desplacen per tota l’oficina amb tauletes tàctils. D’aquesta manera, cada client pot triar on vol que l’atenguin. El meu gestor no tarda a venir a buscar-me i em comenta que m’atendrà en una àrea més reservada, la zona d’atenció especialitzada, on trobaré la confidencialitat que busco. Des del començament, la conversa és de “tu a tu”, clara i productiva. A cada moment puc analitzar la informació en una pantalla que compartim. La sensació que tinc és que la proximitat i la transparència hi són presents. Allà mateix trobo un amic, que també és client de l’oficina, i a tots dos ens crida l’atenció la zona d’exposició de productes, per conèixer-los de primera mà tal com ho faríem en una botiga. A més, una empleada ens comenta que a l’oficina es fa un ampli ventall d’activitats. Entre d’altres, destaquen els “DialogA”, xerrades i tallers adreçats als clients sobre temàtiques molt diverses. Encara em sorprèn que tot això passi en un banc. Prenc nota d’algunes activitats a les quals em vull apuntar. Quan surto de l’oficina, valoro aquesta visita d’una manera molt positiva. Tinc la sensació d’haver conegut el banc del futur. Una experiència agradable, pròxima i moderna. Una experiència que et deixa amb ganes de tornar-hi.

Oficines Store.

La nova manera de viure la banca.