L'aplicació mòbil de CaixaBank, premiada pel Bank Administration Institute (BAI) per la seva innovació en l'experiència d'usuari.

    • El Bank Administration Institute (BAI) ha guardonat l'aplicació CaixaBank Now en la categoria “Innovative Touchpoints and Connected Experiences”, per la seva innovació en punts d'interacció amb el client i per la seva experiència d'usuari.
    • El grup d'experts en innovació de l'organització ha valorat l'originalitat de l'aplicació, el seu impacte i la interacció amb l'usuari a través del seu chatbot basat en la intel·ligència artificial.
    • Aquest reconeixement se suma al de la revista britànica “The Banker”, que va triar l'aplicació CaixaBank Now com el millor projecte tecnològic de 2018 en la categoria “Mobile”. A més, CaixaBank ha estat escollit aquest any el Millor Banc Digital d'Europa Occidental per la revista “Euromoney”.

CaixaBank ha estat premiat pel Bank Administration Institute (BAI) per la seva aplicació mòbil, CaixaBank Now App, valorada per la innovació en punts d'interacció amb el client i per l'experiència d'usuari en la categoria “Innovative Touchpoints and Connected Experiences” dels premis BAI Global Innovation Awards 2018.

L'entrega dels guardons tindrà lloc el dia 9 d'octubre vinent a Orlando (Estats Units), en el marc del BAI Beacon, una de les trobades més importants del sector bancari al país.

L'aplicació CaixaBank Now App està orientada a la millor experiència de l'usuari i integra Neo, el primer chatbot amb intel·ligència artificial per facilitar l'assistència virtual a l'usuari. Entre els seus serveis més innovadors destaquen Les meves Finances, que permet controlar i gestionar les despeses personals; Smart Money, el nou assessor digital d'inversions, o CaixaBank Sign, servei de signatura amb el mòbil que elimina la targeta de coordenades i permet signar des de qualsevol lloc.

Aquest guardó suposa un reconeixement a l'aposta per la digitalització i la innovació tecnològica que el banc ha assumit com un dels principals eixos del Pla estratègic 2015-2018.

El conseller delegat de l'entitat, Gonzalo Gortázar, ha assenyalat que “CaixaBank, al llarg de la seva història, ha assumit la innovació com un dels seus reptes estratègics i un tret diferencial de la seva cultura”. Per a Gortázar, “un dels objectius del Pla estratègic vigent és convertir les idees innovadores en projectes reals, que permetin més interacció amb el client, més eficiència i control de costos, i la generació de més valor per al grup i per a tots els seus clients”.

Com a resultat d'aquesta estratègia, l'entitat és líder en banca digital amb la base de clients digitals més gran d'Espanya. CaixaBank té una quota de penetració del 32%; 5,8 milions de clients digitals (el 55% del total de clients a Espanya) i 5 milions de clients en banca mòbil.

Reconeixements internacionals a la innovació de CaixaBank

Aquest reconeixement a l'aplicació mòbil de CaixaBank se suma al rebut per la revista britànica “The Banker”, que la va triar com el millor projecte tecnològic 2018 en la categoria “Mobile”.

A més, el 2018, CaixaBank ha estat escollit per primera vegada “Millor Banc Digital d'Europa Occidental” per la revista britànica “Euromoney” per la seva transformació digital i la seva innovació tecnològica. I la revista estatunidenca Global Finance ha premiat l'entitat amb el reconeixement al Banc més Innovador d'Europa Occidental (Most Innovative Financial Institution of Western Europe).


Sobre el Bank Administration Institute (BAI)

BAI és una organització independent sense ànim de lucre que ofereix informació i assessorament sobre el sector financer. Compromesa amb la informació fiable, BAI ofereix recursos als principals executius del sector per impulsar el canvi en el sector dels serveis financers. Els BAI Global Innovation Awards premien les organitzacions més pioneres en el sector dels serveis financers. Fins ara, el programa ha rebut milers de candidatures procedents de tot el món, i s'ha consolidat com uns dels premis més prestigiosos de la indústria.