No mostrar més aquest missatge

Fes-te client: Preguntes més freqüents

Índex de preguntes

  • Quins avantatges té fer-se client per internet?

    Tots els clients nous per internet tindran gratis:

    • Compte corrent sense comissions de manteniment ni d'administració.
    • Targeta sense quotes anuals.
    • Accés a Línia Oberta, la banca a distància de CaixaBank.
    • Xarxa de més de 9.600 caixers gratis per a clients en reintegraments amb targetes comercialitzades per CaixaBank.
  • He emplenat el formulari i no he rebut cap correu electrònic

    Si fa menys de 72 hores que has emplenat el formulari, rebràs els documents al correu electrònic durant les pròximes hores.

    Si fa més de 72 hores i encara no els has rebut:

    • Comprova la carpeta de correu no desitjat/spam.
    • Contacta amb nosaltres al telèfon 902 322 492 per validar que el correu electrònic que vas indicar a la sol·licitud és correcte.
  • Ja he rebut el correu electrònic amb els documents, què he de fer ara?

    Comprova que els documents són correctes i signa’ls. Quan ho hagis fet, sisplau, posa’t en contacte trucant al telèfon 902 322 492 de dilluns a divendres, entre les 9 i les 21 h, perquè un missatger els passi a recollir on vulguis i quan vulguis sense cap cost per a tu.

  • Com puc consultar l’estat de la sol·licitud?

    Podràs conèixer l’estat de la sol·licitud en qualsevol moment des d’aquí:
    http://www.laCaixa.es/consultarestat

  • Fa dies que vaig lliurar els documents i no puc fer servir el meu compte

    Podràs consultar l’estat de la sol·licitud des d’aquí: http://www.laCaixa.es/consultarestat per conèixer els pròxims passos que has de fer.

    Si fa més de dues setmanes que vas enviar la documentació i encara no has rebut cap comunicat amb els pròxims passos, sisplau, comprova la safata de correu no desitjat del correu electrònic per validar si t’hem enviat un coreu electrònic.

    Podràs accedir al nou compte quan haguem rebut tota la documentació completa.

  • Vaig donar els documents en una oficina i vull saber quin és l’estat de la sol·licitud

    Podràs consultar l’estat de la sol·licitud des d’aquí: http://www.laCaixa.es/consultarestat per conèixer els pròxims passos que has de fer.

  • Com puc accedir a Línia Oberta?

    • Quan s’hagi completat correctament l’alta, rebràs per correu electrònic l’identificador d’accés a Línia Oberta. Per poder accedir a aquest servei, has d’introduir la clau (PIN1) que vas triar en el moment d’emplenar la sol·licitud a www.laCaixa.es.
    • Si no recordes la clau (PIN1), hauràs d’anar a qualsevol de les nostres oficines perquè et facilitin una clau nova.
    • Per poder operar, rebràs per correu ordinari la targeta de coordenades.
  • No he rebut la targeta

    • Rebràs la targeta per correu ordinari una vegada finalitzat el procés d'alta. El correu ordinari pot trigar fins a dues setmanes.
  • Com puc activar la meva targeta?

    Per seguretat, fins que no activis les teves targetes, ningú no les podrà fer servir. Com pots activar-les?

    1. Busca un caixer CaixaBank

    2. Introdueix la targeta i tria el teu PIN

    3. Activa-la mitjançant un SMS que t'arribarà al mòbil

  • Tinc problemes per pujar les imatges del meu document d’identitat

    Si tens problemes per pujar la imatge del teu document d'identitat, consulta les recomanacions per pujar la imatge per garantir que puguem validar correctament la teva documentació.

  • Ara no disposo de les imatges del meu document d’identitat

    Si estàs realitzant la sol·licitud a través de tablet, la majoria de models de tablet permeten fer la captura de la imatge al seleccionar l’opció “Examinar” del formulari.

    Si estàs realitzant la sol·licitud a través d’ordinador de sobretaula o portàtil, amb el botó “Examinar” podràs seleccionar una imatge que tinguis desada a l’ordinador. Pots generar la imatge del teu documentat d’identitat a través d’algun mitjà extern com una càmera de fotos, smartphone o escàner, i desar-la a l’ordinador per completar aquest formulari de sol·licitud. Alguns ordinadors disposen de càmeres tipus webcam o similars amb les quals també podries fer la captura del teu document d’identitat.

  • Per què he d’informar d’un compte d’una altra entitat?

    Cal disposar d’un compte a una altra entitat per poder realitzar l’alta com a client. Mitjançant aquest compte confirmarem, a distància, les teves dades d’identitat.

    No realitzarem cap càrrec en aquest compte. Aquest procés de validació és totalment gratuït. El número de compte que ens indiquis l’utilitzarem únicament amb la finalitat de comprovar la teva identitat.

  • No disposo d’un compte en una altra entitat

    Cal disposar d’un compte a una altra entitat per poder realitzar l’alta com a client. Mitjançant aquest compte confirmarem, a distància, les teves dades d’identitat.

  • I si un dia vaig a una oficina, què més podré fer?

    Si t'identifiques amb el teu DNI en una oficina de CaixaBank, a més podràs fer les operacions següents que ara mateix no pots fer per motius de seguretat:

    • Ingressar en efectiu en caixer més de 600 € mensuals utilitzant la targeta
    • Ingressar en efectiu en caixer més de 1.000 € anuals sense utilitzar la targeta
    • Fer transferències internacionals o transferències nacionals en una altra divisa diferent de l'euro