1. L'import de la prima es calcula en funció de l'edat de l'assegurat; la ubicació, la data de construcció i els metres quadrats de l'habitatge; la forma de pagament, i els capitals assegurats en el moment de la contractació. Exemple representatiu calculat per a una persona física de 37 anys que el dia 1-9-2020 contracta una MyBox Llar amb prima mensual per a la seva residència habitual de 90 metres quadrats a Barcelona, construïda el 1997, i amb 90.000 € de capital per al continent, 29.000 € de capital per al contingut, 300.000 € en responsabilitat civil i 6.000 € en protecció jurídica. Amb aquestes dades, surt una prima de 30,21 € al mes, amb impostos i recàrrecs inclosos, durant els 3 primers anys. Aquesta prima és vàlida fins a la renovació de l'assegurança, moment en el qual s'actualitzarà de conformitat amb les condicions de la pòlissa.
El preu indicat és orientatiu i es refereix al supòsit previst per a les subscripcions fetes en la data indicada.
2. MyBox Home és un nom comercial de CaixaBank, S.A., que inclou dos productes destinats a la protecció de la llar, MyBox Llar de SegurCaixa Adeslas, SA, d'Assegurances i Reassegurances, i MyBox Alarma de Securitas Direct, SAU, amb els quals podrà accedir a les promocions de la Targeta Regal.
3. PROMOCIÓ ASSEGURANCES: promoció vàlida exclusivament per a noves contractacions de les assegurances incloses en la promoció realitzades entre el 25-1-2021 i el 26-3-2021. L'import de la promoció s'abonarà en una Targeta Regal en el cas de prenedors persona física i com a abonament en compte en el cas de prenedors persona jurídica. Per cada nova assegurança contractada que compleixi amb les condicions de la promoció, el client obtindrà una Targeta Regal de 50 € si l'import de la prima de l'assegurança contractada és d'almenys 720 € per als primers tres anys (36 mesos) o una Targeta Regal de 75 € si l'import de la prima de l'assegurança contractada és superior a 1.080 € per als primers tres anys (36 mesos) i el prenedor addicionalment contracta un sistema de seguretat de Securitas Direct a través de PromoCaixa. L'import de la promoció està subjecte als impostos, retencions o altres recàrrecs vigents en la data d'abonament de l'incentiu, així com a les limitacions i penalitzacions en cas d'incompliment de les condicions de la promoció. Promoció compatible amb altres campanyes i promocions. Consulta la resta de condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.cat. PROMOCIÓ ALARMES: els clients persones físiques que adquireixin, entre el 25-1-2021 i el 26-3-2021, un sistema de seguretat de Securitas Direct comercialitzat per PromoCaixa, la instal·lació de la qual es faci en un període màxim de sis mesos a comptar de la data de sol·licitud, i també contractin una assegurança MyBox Llar que compleixi les condicions de la promoció d'assegurances rebran 50 € en una Targeta Regal, si la prima de l'assegurança en promoció contractada és d'almenys 720 € per als primers tres anys (36 mesos), o bé 75 € si la prima de l'assegurança en promoció és superior a 1.080 € per als primers tres anys (36 mesos). Tant en el cas de la promoció d'assegurances com en el de la promoció de sistemes de seguretat, la targeta no es lliurarà fins que hagi entrat en efecte l'assegurança o hagin passat quinze dies des de la instal·lació del sistema de seguretat, i mai abans del 4-4-2021. Si l'entrada en efecte de l'assegurança o la instal·lació del sistema de seguretat és fins al 30-6-2021, aquesta targeta caducarà el 30-11-2021; si és entre l'1-7-2021 i el 31-12-2021, la targeta caducarà el 31-5-2022. La caducitat de la targeta comportarà la pèrdua del seu saldo restant. Ambdues promocions es contracten per separat i són independents entre si.
4. L'assegurança MyBox Llar té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la seva prima és mensual (l'opció de pagament anticipat, en què el preu del primer període de l'assegurança s'abona en la seva totalitat en la data en què l'assegurança comença a tenir efecte, queda reservada per a clients de Banca Premier o Banca Privada). No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. Si l'assegurança es renova, la prima de renovació es podrà recalcular de conformitat amb les condicions de la pòlissa. Subjecta a les condicions de MyBox.
5. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Llar per a sinistres amb cobertura en la pòlissa. En el moment de l'obertura del sinistre, la companyia asseguradora pot recomanar diferents empreses d'assistència de confiança, sempre que la naturalesa del sinistre permeti la reparació. En aquest sentit, i si el client ho vol, podrà encarregar directament a l'empresa d'assistència la reparació dels danys. L'empresa d'assistència és qui assumeix els compromisos indicats en els punts 1, 2, 6 i 7, llevat de força major, i en queda al marge la companyia asseguradora. La companyia asseguradora és qui assumeix els compromisos indicats en els punts 3, 4 i 5, llevat de força major.
6. Tenen consideració de sinistres urgents atesos per l'empresa d'assistència, que és qui es compromet a l'enviament del professional en un màxim de tres hores, els que impossibiliten l'habitabilitat a l'habitatge per alguna de les causes següents. Electricitat: per manca d'energia elèctrica a tot l'habitatge, o a la cuina o al bany, sempre que l'avaria tingui el seu origen en la instal·lació de l'habitatge. Danys per aigua: pel trencament d'alguna de les conduccions fixes d'aigua de l'habitatge que produeixi danys en els béns de l'assegurat o de terceres persones i que requereixi el tancament de la clau de pas general de subministrament d'aigua. Protecció habitatge: el trencament de vidres que formin part del tancament de l'habitatge i que provoqui falta de protecció davant de fenòmens meteorològics o davant d'actes malintencionats causats per terceres persones. L'empresa d'assistència presta el servei a través del telèfon 900 159 009, les 24 hores del dia. Per a les urgències de danys per aigua, sempre que s'estigui fora de l'horari de 9.00 a 20.00 h i es pugui resoldre amb el tancament de la clau de pas d'aigua, s'atendrà per via telefònica.
7. L'empresa d'assistència és qui es compromet a prestar el servei, cosa que fa a través del telèfon 900 159 009 en horari de 9.00 a 20.00 h de dilluns a divendres. Aquest compromís s'assumirà sempre que no hi hagi episodis d'alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en què hi ha un causant o perjudicat).
8. En coordinació amb el client, des de la declaració del sinistre, es concerta cita amb el pèrit en 24 hores, segons la disponibilitat, sempre que no hi hagi episodis d'alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en què hi ha un causant o perjudicat). Aquest compromís l'assumirà la companyia asseguradora.
9. Sempre que en el sinistre no hi hagi intervenció de tercers (que hi hagi un causant o un tercer perjudicat). Aquest compromís l'assumirà la companyia asseguradora. Lliurament de l'informe del pèrit en un màxim de 10 dies per a sinistres amb un cost inferior als 30.000 €, un cop s'hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.
10. La gestió de la reparació es fa en coordinació amb el client a través de l'empresa d'assistència, que és qui presta el servei i es compromet davant el seu client. Compromís assumit per l'empresa d'assistència.
11. En cas d'incompliment dels compromisos, denominats "Cita amb un operari", "Serveis urgents", "Cita amb un pèrit", "Informe del pèrit" i "Indemnització en 48 hores", es posa a disposició del client el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. Aquesta compensació podrà sol·licitar-la el prenedor de l'assegurança fins a 30 dies naturals després del tancament del sinistre origen del compromís. Com a prenedor de l'assegurança, tindrà dret a un màxim d'una compensació econòmica per cada any natural durant els 3 primers anys des de la contractació de l'assegurança, sempre que estiguin vigents els "Compromisos" en la data en què es declari el sinistre de què deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació es farà efectiva abans de finalitzar el mes de desembre de l'any en què s'hagi acceptat l'incompliment per part de l'empresa d'assistència o de la companyia asseguradora, segons correspongui. L'empresa d'assistència és qui assumeix la possible compensació econòmica a què pugui tenir dret el prenedor per l'incompliment dels compromisos denominats "Cita amb un operari" i "Serveis urgents", llevat de força major, i en tots els casos la companyia asseguradora en queda al marge. La companyia asseguradora és qui assumeix la possible compensació econòmica a què pugui tenir dret el prenedor pels incompliments dels compromisos denominats "Cita amb un pèrit", "Informe del pèrit" i "Indemnització en 48 hores", llevat de força major. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.
Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, i també a les condicions de subscripció i contractació.
MyBox Llar és una assegurança de la llar de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros. Caixabank, S.A., operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, S.A.U. de Seguros y Reaseguros i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros, amb NIF A08663619 i domicili social al carrer Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d'Assegurances i Reassegurances de la DGSFP amb el codi C0611A08663619. Té contractada la corresponent assegurança de responsabilitat civil professional per a la cobertura de les responsabilitats que puguin escaure per negligència professional, de conformitat amb la legislació vigent. Pots obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 19219-2021-5555