CaixaBank Hotels & Tourism convoca la segona edició dels Premis CaixaBank Hotels & Tourism amb l'objectiu d'impulsar actuacions encaminades a la millora i creixement de les empreses espanyoles l'activitat de les quals s'emmarqui en el sector turístic, especialment iniciatives, projectes, actuacions i inversions de:

Modernització hotelera o qualsevol altre tipus d'allotjament

Transformació digital

Disseny i innovació, respectuosos i sostenibles mediambientalment i amb sensibilitat social

El premi es divideix en 3 categories

Premi al Millor Reposicionament o Reforma

Es valorarà l'impacte en el destí, l'originalitat i el disseny innovador. En aquesta categoria, s'estableixen 2 subcategories: establiments de 50 habitacions o menys i establiments de més de 50 habitacions.



Premi a la Transformació Digital

Es reconeixerà el procés de digitalització de l'empresa, en els seus mètodes de treball i estratègies, i l'aplicació innovadora de la tecnologia al negoci o establiment, amb impacte o èxit mesurable.



Premi a la Responsabilitat Corporativa (RC)

Es premiaran especialment la sostenibilitat i respecte mediambiental, la sensibilitat social, la incorporació laboral de persones en risc d'exclusió i altres iniciatives concretes de responsabilitat corporativa del projecte, empresa o grup.



Hotel Only You Atocha, premi CaixaBank Hotels & Tourism al “Millor establiment hoteler 2018”.