Gestiona els teus pagaments a empleats (nòmines) o proveïdors de la manera més còmoda, a qualsevol hora i sense desplaçaments.
Pagaments a empleats i proveïdors
Avantatges
- No hauràs de crear ni de senyalar llistes en paper
- Sense haver de lliurar documentació a l’oficina
- No hauràs d’emplenar ni de signar xecs ni enviar-los per correu
A més a més, podràs seleccionar quins usuaris poden accedir en línia a aquesta informació i fins i tot rebre avisos al teu mòbil de l’estat de les teves ordres.
Què necessites?
- Tenir accés a la teva banca digital CaixaBankNow i estar donat d’alta com a ordenant de pagaments. Si no hi tens accés, a la teva oficina de CaixaBank te’l facilitaran .
- Enviar els pagaments en un fitxer normalitzat Q34 XML (tret de persones físiques i microempreses (*) que, opcionalment, poden continuar utilitzant el format Q34-14)
- Si tens la informació en algun tipus de format electrònic (.txt, .xls o altres) pots transformar-la al format normalitzat mitjançant l’Auxiliar en línia.
- Si necessites crear una base de dades per mantenir les dades dels teus clients i facilitar-te la creació de fitxers normalitzats, pots fer servir l’Auxiliar en línia.