A CaixaBank estem seguint atentament l’evolució del COVID-19 i com a conseqüència adoptant totes les mesures necessàries per a vetllar per la seguretat dels nostres clients i empleats i en continuar operant amb la major comoditat.

En aquests moments excepcionals, seguim absolutament compromesos en oferir la millor qualitat de servei, i davant aquesta inusual situació, et recomanem:

  • L’ús de la nostra banca online CaixaBank Now amb la darrera tecnologia i serveis en la seva versió Web o App per accedir de la manera més fàcil, ràpida i còmoda sense la necessitat de desplaçar-te.
  • El meu gestor. Contacta amb el teu gestor quan el necessitis des del mur, un servei 100% online i 100% segur que permet enviar o intercanviar documents i comunicar-te amb ell en un sol clic com si estiguessis en un dels nostres 56 centres de Banca Premier.
  • Seguretat. Aquests dies és probable que incrementis la teva activitat online. És per això que aprofitem per a recordar que no has de facilitar les teves dades d’accés a ningú. Desconfia de correus electrònics en els que et demanen informació confidencial i especialment sospita dels que fan servir temàtiques relacionades amb el coronavirus. Si reps trucades telefòniques, en les quals es presenten com a CaixaBank, recorda que nosaltres no et demanarem mai les teves claus d’accés, números de compte o numeració de les teves targetes. Pots veure tots els nostres ciber-consells aquí.
  • Redueix en la mesura del possible, l’ús de monedes i bitllets i fes servir les targetes per a fer pagaments.
  • Seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i organismes oficials, és recomanable evitar els desplaçaments que no siguin estrictament necessaris.
  • Si amb tot i això, necessites igualment anar a les nostres oficines, acudir a les nostres oficines i centres de Banca Premier, el nou horari des del passat 16 de març es de 8:30h a 14:30h. Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries competents, per a totes les operacions d’efectiu s’hauran de fer servir els caixers automàtics, i per a evitar aglomeracions, es limita l’aforament màxim segons les següents pautes d’un client atès, un client en espera mentre que la resta haurà de romandre a l’exterior de l’oficina respectant l’ordre d’arribada. En la teva interacció amb els empleats i empleades de l’oficina, hauràs de mantenir com a mínim un metre de separació amb ells.

A més, recorda que la xarxa de més de 9.000 caixers CaixaBank també està operativa a la teva disposició.

Et mantindrem informat de l’evolució d’aquesta situació, així com de les novetats que es puguin produir al respecte.

Moltes gràcies per la teva confiança.